5 תשובות
תעשה את זה
לכתוב ? לא.
במציאות ? לך על זה, ובעדינות
שואל השאלה:
אני בחיים לא אצליח במציאות אני ביישן מדי
אנונימי
אחי, בכתב לא עושים את זה, תפוס אומץ.
שואל השאלה:
אני מבין אח אבל אין לי ממש הזדמניות לראות אותה וזה האופציה היחידה
אנונימי