17 תשובות
שואל השאלה:
יכולתי לקבל 90.. הייתה לי טעות קטנטנה במשוואה אחרת.. יכולתי לקבל 90 אם היא הייתה נותנת לי
יכולתי לקבל 90.. הייתה לי טעות קטנטנה במשוואה אחרת.. יכולתי לקבל 90 אם היא הייתה נותנת לי
אנונימית
כי הוא קיבלת נכשל.. ואת קיבלת ציון מעולה ל 5 יחידות.... אל תהיי מבואסת בגלל זה.. כנרא. המורה ראתה שאין סיבה שהיא תתן לך שקיבלת ציון טוב.
שואל השאלה:
^אבל זה לא הוגן... זה לא יחס שווה..
^אבל זה לא הוגן... זה לא יחס שווה..
אנונימית
שואל השאלה:
^^ויכולתי לקבל יותר
^^ויכולתי לקבל יותר
אנונימית
את צודקת..וזה באמת קצת מעצבן אבל שוב אני אומרת לך הוא קיבל נכשל וזאת כנראה הסיבה שהיא נתנה לו לתקן
שואל השאלה:
בתכלס, היא מאכילה אותו בכפית בזמן שכל השאר צריכים יותר להתאמץ.. אפילו שהוא לא שם בכלל על השיעור, זה נשמע לך הוגן?^
בתכלס, היא מאכילה אותו בכפית בזמן שכל השאר צריכים יותר להתאמץ.. אפילו שהוא לא שם בכלל על השיעור, זה נשמע לך הוגן?^
אנונימית
היא כנראה נותנת רק לאלו שנכשלו לתקן כדי שלא יהיה להם ציון רע, תנסי לדבר איתה ולהסביר לך שיש לך בעיות קשב וריכוז ולא התרכזת ובטעות פספסת ותעלי גם את הנושא שלאחרים היא כן נותנת לשפר ציון ושמגיע לך יחס שווה ותבואי ישירה עם טיעונים מוכנים שהיא תראה שאת רצינית והגונה
שואל השאלה:
^יש לי חברים שגם קיבלו נכשל... היא לא נתנה להם :/
^יש לי חברים שגם קיבלו נכשל... היא לא נתנה להם :/
אנונימית
ממש לא... אבל זה כמו הילדים של ה 07 שנותנים להם תתשובה בפה במבחנים בעל פה.. ואותי אישית זה ממש מרגיז .. וגם פה היא ראתה שהוא צריך עזרה יותר ממך ושאת חכמה והיא עשתה את החישובים שלה למרות שהם לא הוגנים והחליטה לתת לו עזרה..
שוב אני אומרת את צודקת וזה באמת לא פייר ותנסי לערער על זה אבל בכל זאת תנסי להכנס לראש של המורה
שוב אני אומרת את צודקת וזה באמת לא פייר ותנסי לערער על זה אבל בכל זאת תנסי להכנס לראש של המורה
אז תשאלי אותה למה רק לו היא נותנת לשפר ושזה לא הוגן והגיוני
כנראה המורה אוהבת את הילד הזה וזה באמת ממש לא בסדר ועל זה צריך להתלונן
שואל השאלה:
תחשבי שהיו לי עוד חברים שהם התאמצו לעומת הילד הזה, שאפילו לא התכונן למבחן ולא קיבלו את ההזדמנות הזאת...^^^
תחשבי שהיו לי עוד חברים שהם התאמצו לעומת הילד הזה, שאפילו לא התכונן למבחן ולא קיבלו את ההזדמנות הזאת...^^^
אנונימית
את ממש צודקת.. כבר אמרתי כבר.. עכשיו אחרי מה שאמרת בלי קשר למבחן עצמו המורה פשוט אוהבת את הילד ולכן עוזרת לו ועל זה צריך להתלונן
וזה שהיא לא נתנה ליחדים אחרים שנכשלו עזרה זה מראה שבאמת יש פה חוסר שוויון
ככה זה, זה הילד המועדף כנראה.. לפי טענת המורים יש תלמידים ש"משקיעים" יותר והיה להם שיפור אז הם לא רוצים "לקצץ את הכנפיים של הילד"
שואל השאלה:
צריך שוויון אבל
צריך שוויון אבל
אנונימית
את לגמרי צודקת
תפני למחנך/ת תראי אם אפשר לעזור לך
תפני למחנך/ת תראי אם אפשר לעזור לך