תשובה אחת
אני חושבת שפחד, ברמות שונות, זה משהו שתבוע בנו. זה מנגנון הגנה שהטבע יצר... יש אנשים שסף הפחד שלהם גבוה יותר, ויש כאלה שנמוך יותר. זה בסה'כ בריא לפחד.
הדבר היחיד שאני יכולה לחשוב עליו, שאולי יעזור לך 'לאמן' את השריר הזה, את סף הפחד, זה לעשות תרגילים- לחשוב מה מפחיד אותך ולקחת על עצמך להתמודד מול זה, מול הפחד. ללכת לממש את הפחד.
כמובן שמדובר בדברים פרקטיים, כלומר סיטואציות שניתן לייצר באופן מלאכותי (מעין סימולציה).
בהצלחה:-)
הדבר היחיד שאני יכולה לחשוב עליו, שאולי יעזור לך 'לאמן' את השריר הזה, את סף הפחד, זה לעשות תרגילים- לחשוב מה מפחיד אותך ולקחת על עצמך להתמודד מול זה, מול הפחד. ללכת לממש את הפחד.
כמובן שמדובר בדברים פרקטיים, כלומר סיטואציות שניתן לייצר באופן מלאכותי (מעין סימולציה).
בהצלחה:-)