7 תשובות
שואל השאלה:
אני לא ארגיש כלום
זה יהיה כמו לאכול טעם של מים
אנונימית
לא חבל
אח תאכלי
תאכלי כשיחזור לך הטעם סתם תצרכי קלוריות ללא טעם
תאכלי קצת
וגלידה זה במקפיא...חח
למדתי אתמול שזה מזיק לאדם לראות את המאכל שהוא רוצה בלי לאכול
תאכלי כפית וזהו
שואל השאלה:
ברור שזה במקפיא.
התכוונתי במקרר באופן כללי
אנונימית