4 תשובות
אל תסמוך על מה שרואים באינסטגרם, אנשים מנסים לייפות את עצמם למרות שהם נראים אחרת לגמרי במציאות.
א. להיות פחות שטחי
ב. אני מכירה מלא בנות באינסטגרם שפשוט יודעות להצטלם ממש טוב אבל במציאות הן לא נראות משהו
קודם כל, לא יוצאים לדייט עם מישהי שאתה מדבר איתה רק באינסטגרם.. מקווה שעברתם לוואצפ לפי כן, נכון?
אתה תמיד יכול לעשות שיחות וידיאו ותמונות מצב לפני שאתה נפגש עם בחורות מהאינטרנט.
ואני גם מאוד בטוחה שאתה לא חתיך עולם וגם בך יש פאקים, אז במקום להתבאס על זה בצורה כזאת, אל תתקע על דברים כאלה (:
פעם הבאה תכיר במציאות ולא דרך האינטרנט.. אנשים לא נראים כמו בתמונות