4 תשובות
קרה לי בבורגראנץ
אולי יש עומס או משהו כזה וגם כמו שאמרו היה חג אל תדאגי מקסימום תחפשי מקום אחר שכן יקבלו.אבל תמיד לחשוב חיובי
בדרך כלל הם יכולים להפתיע ולהתקשר אפילו אחריי חודש(אבל זה נדיר)
כן אבל האמת שהיה חג אז בגללזה
באותו הנושא: