18 תשובות
לא במצב הזה
אבל יש חיתולים למבוגרים, תהנה
תשים ותהנה
לא חח תנסה
שואל השאלה:
אבל אני מפחד שההורים שלי יגלו וכול זה
אנונימי
אז שיגלו טז מה? תאמר להם שרצית לנסות את זה אז נסת וזה הכל
אני לא במצב שלך. אבל אמ... תנסה?
שואל השאלה:
אם יגלו זה לא מביך לילבוש חיתול
אנונימי
לא ממש מביך.. אם אתה רוצה לשים תשים
אני גם כן dl מנסיון אישי פשוט תקנה חבילה ותחביא מחוץ לבית וכל פעם תשלוף אחד ותשתמש.
אנונימי
שואל השאלה:
ואיפה אני יסתיר את החבילה
אנונימי
מאחורי איש עץ או באיזה גג איפה שהדוודי שמש
תלבש חופשי תזמין מכל מיניי חברות שולחים דוגמאות גם אני לובש זה מאוד נוח בלילה
בכל חנות חיתולים תוכל לקבל דוגמית.
גש לשרותים בקניון או שרותים ציבוריים ותלבש.
כנראה מהתרגשות לא תעשה כלום חוץ מללבוש.
אם תרצה, תפנה בפרוי ואסביר לך עוד.
אני יכול לעזור והכל עם אתה רוצה
אני בגיל שלך ואני כמוך כנס לפרטי
אני במצב
שואל השאלה:
אנונימית00000001 אני יכול ליפנות אליך בפרטי?
אנונימי
שואל השאלה:
???
אנונימי