2 תשובות
אצל ילד אחד גנים כאלה יותר חזרים ואצל השני גנים אחרים
זה לא בדיוק אותם הגנים
את מקבלת חצי מאמא וחצי מאבא, את לא מקבלת את כל מה שיש לאמא וכל מה שיש לאבא, אלא רק חצי מכל אחד. מה שיש בכל חצי, יכול להיות שונה.
חוץ מזה, שיש גם את העניין שלא כל הגנים באים לידי ביטוי, גנים דומיננטיים וגנים רצסיביים וכ'ו
את מקבלת חצי מאמא וחצי מאבא, את לא מקבלת את כל מה שיש לאמא וכל מה שיש לאבא, אלא רק חצי מכל אחד. מה שיש בכל חצי, יכול להיות שונה.
חוץ מזה, שיש גם את העניין שלא כל הגנים באים לידי ביטוי, גנים דומיננטיים וגנים רצסיביים וכ'ו
באותו הנושא: