12 תשובות
dark mode
להוריד שאלות סוטות
^למה?
אנונימית
כי זה די דוחה ולא לעניין
למה לא לעניין? לאנשים מותר לשאול
אנונימית
להוריד את האמינות ואת החוקים החרבנה שאי אפשר לעשות סמיילים בתשןבות ואי אפשר לעשות כמה אותיות ביחד (שאלה חוקים שנועדו להוריד נטו)
שאלו שאלה עניתי את דעתי
למישהו יש בעיה עם זה??
יש באתר הזה משתמשים מכל המגזרים ,בכל אופן אותי זה דוחה
באמת מוזר המצב הבטוח שלי מופעל...
זה לא אתר דתי יש לי בעיה עם זה שאת רוצה לצזנר אתר שלם
אנונימית
בכללי שיהיה נוח יותר לשימוש אני סובלת כל התחברות שלי כי זה כל רגע נתקע
גם אותי אישית זה דוחה
אנונימית
יש כזה דבר שנקרא מצב בטוח
אתן מוזמנות להשתמש בזה
אנונימית