4 תשובות
היי, אני לוקחת ראוקוטן , ונשאר לי עוד חודש. בהתחלה זה מוציא את על האיכסה מפנים לבחוץ, אז אל תתרגשי מדי או תלחצי אם יצאו לך מלא חצקונים, זה חלק מהתהליך. יש כאלה שזה לא עוזר להם ואם את שמה לב שזה לא עוזר לך, תפני לרופא עור ואולי הוא יעלה לך את המינון(ככה קרה לי)
אנונימית
אני מכירה מישהו שמפרצוף מפוצץ בחצ'קונים נהיה חלק לגמרי.
מכיר מישהי אחת שזה עזר לה.
מכירה את אח שלי שה החמיר לו רצח.
מכירה את אח שלי שה החמיר לו רצח.
לו * ולשאלה , לקחתי ועזר לי אבל חלקית..
אנונימי
באותו הנושא: