14 תשובות
לי יש nikon p900 מצלמה עם עדשת 2000 מילימטר מובנית! אבל היא עולה 2400
אחי המצלמה הזאת כמו טלסקופ. אפשר לצלם איתה את כל מערכת השמש עשיתי זאת, ובקרוב אצלם גם את תחנת החלל הבינלאומית, הרבה עשו זאת איתה
שואל השאלה:
תודה רבה!
תודה רבה!
אתה יכול לקנות אותה באילת ב2000
זה כאילו גם תחביב שלך אסטרונומיה? בשביל מה אתה רוצה טלסקופ?
שואל השאלה:
כן.. אוהב חלל... מת לראות כוכב מקרוב
כן.. אוהב חלל... מת לראות כוכב מקרוב
שואל השאלה:
גם באוגוסט אני נוסע למצפה רמון לראות מטר מטאורים...אז רוצה לראות מקרוב...
גם באוגוסט אני נוסע למצפה רמון לראות מטר מטאורים...אז רוצה לראות מקרוב...
שואל השאלה:
אם הייתי יכול לתת לך מליון פרחים הייתי נותן
אם הייתי יכול לתת לך מליון פרחים הייתי נותן
שואל השאלה:
נ.ב
מאיפה קנית??
נ.ב
מאיפה קנית??
קניתי בחנות קמרה באילת
אחי לפני כמה ימים הייתי בצפון וראיתי את שבתאי וצדק כל כך מקרוב. זה באמת נורא כיף. אתה ממש יכול לראות את הטבעת של שבתאי ואת הצבעים של צדק
אבל אם באמת יש לך תקציב מטורף. בפחות מ4000 שקל תוכל לקנות את הnikon p1000 שהמצלמת raw, 4k ועם עדשת 3000mm
אני גם יכול להמליץ לך על חצובה.
manfrotto compact advance עם ראש pan and tilt
פאן אנד טילט יותר מדוייק לדברים כאלו, היא עולה בערך 400 שח. וזה עוד נחשב לא כזה הרבה לחצובה כזאת. היא תחזיק לך לשנים רבות היא מחומרים טובים
manfrotto compact advance עם ראש pan and tilt
פאן אנד טילט יותר מדוייק לדברים כאלו, היא עולה בערך 400 שח. וזה עוד נחשב לא כזה הרבה לחצובה כזאת. היא תחזיק לך לשנים רבות היא מחומרים טובים
אה, הבנתי שיש לך קנון. איזו יש לך? ואתה יכול לחבר מצלמה לכל טלסקופ בעזרת מתאם שאתה יכול לקנות באמאזון או איביי
באותו הנושא: