77 תשובות
בית ספר ואו
חננה (באף)

פשוט דוחה אותי
אנונימית
מתמטיקה
lol
רומנטיקה
'לא'
'עכשיו'
'מייד'
'קדימה'
'***** נו!'
אנונימי
כוסית
פלוץ.
ברר כולי היגעלות רק מלרשום את המילה הזאת
עד כמה שזה נשמע "מצחיק" אני פשוט רוצה.. לא יודעת לזרוק כיסא על מישהו שאני שומעצ את זה. או להקיא. (המוזרות לול)
קקי
אנונימית
כע.
כאלו למה? מה רע בכן?
זה נשמע כאלו עצרו את הבנאדם באמצע הגארפס.
שמוחטה
המילה השנואה שהייתה אצלי במשך 5 חודשים הייתה
"בקרוב"
עכשיו היא המילה האהובה עליי
moist
אוכל גרוע..
כוסית
טוב
מעצבנת וכוסית
אנונימית
לא מילה אחת אבל
חיים שלי
נשמה/ חיים שלי

איכס
מכוערת/ מכוער
אחותי מבקשת משהו
אני: "ב...?"
היא: "מיידי"
אני שונאת את המילה מיידי
וואלה
חיימשלי
כוסעמק
וכל מה שבסגנון
'ייט' מה זה בכלל 'ייט' שכולם אומרים את זה?!
את עדיין צעירה,
כשתגדלי תביני
כל דבר שאני לא יכול לבטא
מחנק
תזרמי (וכל יתר הטיות ז.ר.מ)
גזענות
כע
אומיגד חיפשתי שעה בתגובות מישהו שיכתוב moist ואשכרה כתבו את זהה
אני על האש- מעריכה ביותר!!!!
(צופי איך פגשתי את אמא יבינו)

ולשאלה- נראה/כע
שלום או שוויון כשהם יוצאות מפה של סמאלנים
אלכס ועדי
אנונימית
נודר
בצפר
המילה הזו עודה לי בחילה
מוכר (כמו מילה מוכרת, שיר מוכר)
לאדעת למה זה עושה לי ככ קרינג
נוד
אנונימית
פלסטין
אנונימי
בוקספוג, קיוקס
מה זה הודור ? wtf
אנונימית
פליצה
מה זה הודור ?
זונה שרמוטה וכולי
אבל הכי כוסית
מי אתם שתקראו למישהי על שם האיבר שלה
מה יגידו אלה שקוראים להם פיני
אנונימי
אה וגם לח
דחוף!!!!!
שרמוטה
בעייתית
בצפר
מיד
יש יותר מידי
אינציקלופדיה

מילים ארוכות בקיצור :)
כל מילה גזענית
לול
טוב
מידי מדיי מדי
איך בכלל כותבים את זה
טוב
זה מעליב אותי שאומרים לי את זה.
אבל...