התחברות
הרשמה
אתמול יצאתי בערב ועברנו ליד קבוצת ילדים שחלקם הכרתי והיו שם ידידים שלי מפעם
הייתי עם חברים וביקשתי שיהיו דקה בשקט עד שנעבור אותם ואיד מהחברים שלי צעק להם- זאת *השם שלי* וכולם הסתובבו ובהו
מה לדעתכם הפ חשבו על זה? אני מרגישה ממש אהבלה
10 ביוני 2019, 16:33
Whatsapp
ווטסאפ
בילויים
ידידות
לילה
תשובה אחת
למה אהבלה ? מכירים אותך זה נחמד
ת
תמיד מחייכת ❤
באותו הנושא:
שמעו עבר לי רעיון ליפתוח קבוצת טלגרם שלtbdl
יצאתי הערב עם מישהי לדייט אבל אתמול בערב היא שאלה אותי שאנחנו יוצאים כידידים ולא מעבר..
אני לא מצליח לשכוח מזה אתמול יצאתי בערב לאכול עם ידידה וראיתי את אמא של החבר טוב שלי בדייט והיא נשואה.
אם מחקתי את הוואטסאפ למה יצאתי מקבוצות?
כמה זמן עבר מאתמול בחמש בערב?
אם גילחתי את הרגליים אתמול בערב זה יהיה בסדר להיות היום בערב עם מכנסיים קצרים?
אם אני יצאתי מקבוצה ואני הייתי המנהלת שלה,
שנה שעברה הייתה לי קבוצת חברות והיום ביקשו ממני לצאת ממנה
כמה זמן עבר מאתמול בשבע בערב עד עכשיו ?( 2)
אתמול בערב יצאתי, והיו שני נערים וכשעברתי מולם אחד מהם עשה כזה מכה עם המרפק לשני ונראלי הם דיברו עלי והם חייכו קצת ו
אתמול בערב יצאתי עם 4חברים אם עכשיו אני ילך לביתספר עם אותו מכנס, זה יהיה מוזר?