4 תשובות
לעבוד
לא חייבים להתחיל בגיל 16 בדיוק.. תעבדי לפני, תשיגי כסף ורק אז תלכי לעשות רישיון
ככה זה המדינה הזאת, תמיד מחפשים איפה לקחת כסף. ותאמיני לי זה לא 5000. אני עשיתי איזה 50 שיעורים ונכשלתי בטסט הראשון.
אולי תנסי לעבוד ולשלם למורה כל כמה שיעורים או משהו כזה.
אולי תנסי לעבוד ולשלם למורה כל כמה שיעורים או משהו כזה.
לי עלה 3600 בערך הכל תלוי
באותו הנושא: