13 תשובות
לא
לא
אנחנו לא בימי הביניים
ממש לא מה זה זה
לא.
שואל השאלה:
איך כולם מתייפיפים פה
אנונימית
חח לא . כמו שאת היהודים רצו להפוך לנוצרים כדי לחיות
זה ממש לא בסדר. וגם הן לא יתגיירו בלב שלם. ובדת אומרים שצריך להתגייר כי רוצים להיות חלק מהיהדות ולא סתם. אז.. לא.
לא. למה הדת שלהם מפריעה לך? ומה עם האתאיסטים? גם עליהם לכפות את היהדות?
בשביל לגייר מישהו זה צריך לבוא ממנו
שואלת השאלה - לא ומסיבה מאוד ספציפית שבגללה אני מאוד מעריך את היהדות - אדם שצריך להתגייר צריך להתגייר כי הוא באמת רוצה ובאמת מתחבר.
גיור למשל שאנשים מתחילים בגלל שיש להם בן זוג יהודי אם המתגיירת לא תראה נכונות וחיבור לגיור והרב לא יתרשם שהיא באמת רוצה להתגייר בשביל להיות יהודיה יפסול את הגיור - ובצדק.

לגייר כרגע מוסלמים או נוצרים זה יהיה יותר ממקום של לרצות להציל את החיים שלהם מאשר אמונה אמיתית בה' והמצוות .
הארי- בדרך כלל שדת אומרת במפורש שצריך לפגוע בי אז כן - יש לי בעיה עם הדת הזאת.