88 תשובות
תקווי שהיא מותחת אותך

ואפשר גם להתקשר למשטרה
תלכו מחר לאיזה רב שיוציא מכן את הדיבוק
*אני רצינית לא למחוק*
זה קרה לידיד של אחותי וזה מה שהם עשו וזה עזר
שואל השאלה:
אבל איך היא עששתה את הקול הצמרוד הזה
אנונימית
שואל השאלה:
אני אומרת לה שזה לא מצחיק והיא ממשיכה לצרוח
אנונימית
קראתי באינטרנט לא מזמן שסיאנס שהכוס זזה שזה שרירים לא רציונליים בגוף שלנו ולכן הכוס זזה
אני לא יודעת אבל יכול להיות שזה הדיבוק
לפי דעתי היא צוחקת עלייך.
תגידי לה שאם היא לא תירגע את תתקשרי להורים שלה. אם היא לא נרגעת תעשי את זה.
שואל השאלה:
אני אמרתי לה עכשיו והיא ממשיכה לצרוח
אני מתקשרת לאמא שלה
אנונימית
זה כנראה הדיבוק
תתקשרי מיד להורים שלה.
בגללך אני לא יכולה לישון, תתקשרי אליהם ותצאי מהבית
רגע שניה.
בטח שהיא תצרח את נעלת אותה בשירותים.
אני לא ממש מאמין בזה אבל זה בטח משהו שנכנס בה כמו דיבוק תנסי להוציא אותה מזה ואם את לא מצליחה תתקשרי למישהו שיעזור לך
תבדקי באינטרנט אם יש איזושהי ברכה או משהו כזה להוצאת דיבוק
שואל השאלה:
אני התקשרתי גם לאמא שלה וגם לאבא שלה והם לא עונים והיא מתחילה לדפוק על הדלת על משהו כבד וקשה לי להחזיר את הדלת אני עוד שנייה מתחילה לבכות אני אומרת לבה שאם זה מתחילה שהיא תפסיק כי זה לא מצחיק
אנונימית
או שתתקשרי למדא שייתנו לה איזה משהו להרגע
שואל השאלה:
היא עוד לפני התחילה להשתולל ולצרוח והעיניים שלה היו נראות לא נורמאליות
אנונימית
תתקשרי למדא את לא יכולה לעשות כרגע כלום. מחר בבוקר תלכו לרב
תתקשרי למשטרה או למדא ותעדכני
תקשיב כנראה שזה לא מתיחה כי היא לא מפסיקה תנסי להרגיע אותה ותתפסי את עצמך בידיים ותנסי לחפש עזרה
שואל השאלה:
היא עשתה חוק בדלת והיא מוצריה משם את היד שלה והיא שלה לבנה כזה אני בוכה פה והיא לא מפסיקה אני מתקשרת למדע
אנונימית
למרות שאני לא מאמין בסיאנסים (תנועות לא רציונליות של הגוף מה שגורם למחשבה שהכוס זזה מעצמה) ודי בטוח שזה ספאם (שאת האמת גרם לי לחשוש קצתxd)

ואם מתעלמים מזה שיש לך ילדה צורחת בשירותים והדבר הראשון שאת עושה זה להכנס לכאן ולכתוב את זה במהירות עם יד אחת וכו וכו...

אז תקראי למשטרה/מדא ליתר ביטחון.
די נו זה לא יפה היא במצוקה
הייתי ממליצה לך גם לצלם (אם את יכולה) כדי להראות לרב או למדא
די אתם לא עוזרים
דבר ראשון תצאי מהבית ותלכי לאחד השכנים ותנסי להשיג מישהו מהמשפחה שלה, זה מסוכן להיות עם בן אדם כזה באחד על אחד
אני לא יודע אם אני מאמין לזה אבל דבר ראשון את חייבת לצאת מהבית
טוב בואי נעשה סדר,
גם אם היא כן הייתה עושה חור בדלתעם היד שלה, אני מניח שהדלת של השירותים עשויה מעץ (לרוב זה ככה).
קשה מאוד לשבור דלת עץ ועוד של שירותים עם היד, אפילו אם זה שד, הגוף שלה עדיין אנושי.
בנוסף לכך אמרת גם שהיא לא ממש שולטת על עצמה?

אוקיי, אז אם היא מוציאה את היד שלה החוצה דרך החור שהיא עשתה בדלת את אמורה לראות אותה מגואלת בדם, מפרקים שבורים והרבה סיבי עץ תקועים בה.
ספאם נחמד, חביב ללילה בגלל האווירה אבל מיצה את עצמו.
אני באמת לא יודעת אם את רצינית או לא.
אם זה ספאם תדעי לך שזה מגעיל ברמות כי את אשכרה מלחיצה אנשים.

תתקשרי למדא במידה וזה אמיתי ותחפרי להורים שלה.







הלכתי לישון עם אח שלי.
זה סתם מטומטם אם זה ספאם זה לא מצחיק/:
מדבר בתור ספאמר
איזה ספאם מטומטם
כאילו אם זה אמיתי כלכך דחוף לך לכתוב את זה בסטיפס?
אנונימית
די אולי היא הייתה צריכה עזרה
זה ממש לא יפה היא צריכה עזרה
כן אבל שד משתלט על חברה שלך אז את לוקחת את הזמן כדי לכתוב את כל זה במקום להתקשר למישהו?
אנונימית
בסוף בזמן שאנחנו יורדים עליה שזה ספאם היא מתה או משהו לול
doubt~

מעריך את זה שאת רוצה לעזור לה, באמת.
אבל לפעמים צריך להטיל ספק (doubt באנגלית;) בשאלות אשר נשאלות כאן.

תקראי את מה שאנחנו רושמים ואת מה שהיא רושמת, זה נראה לך הגיוני?
היא כנראה ראתה איזה סרט אימה וחשבה שיהיה כייף להפוך את זה לשאלת ספאם.
נשמע לא אמין בשיט. את גם כותבת בסטיפס וגם מחזיקה את הדלת? וואו.
אנונימית
אני לא חושבת שזה ספאם
זה נשמע כאילו היא באמת צריכה עזרה
שואל השאלה:
התקשרתי ואמרו לי לשים על רמקול ואמרו לה לנשים עמוק ועוד משהו אני לא זוכרת מה הלב שלי דופק ממש מהר עכשיו והץאז היא אמרה לי לפתוח את הדלת ופתחץי והיא פשוט יצאה בלי לקחת את התיק שךה מהבית שליצ
וחצי שאמר שהיד שלה אמורה להיות ת שרוטה אמרתי קודם שהיא לקחה משהו כבד ודפרה על הדלת זה היה מסתבר חלק ממתכת שאין לי מושג מאיםה היא הביאה
החזקתי את הדלת עם הגב ושמתי את הרגליים על הארון ממול לדלת
אני לא מבינה למה אתם חושבים שזה ספאם אבל לפחות תודה שרמרתם לי להתקשר למדא
ותקשיבי אני נכנסתי לסטיפס אחרי שהתקשרתי להורים שלי והם לא ענו להתקשר י לאחותי הגדולה והיא גם לא ענתה וממש לא ידעתי מה לעשות
אנונימית
יודעת מה אני איתך
בעיקר בגלל שהמון אנשים יוצאים לחופשות בצפון בשבועות
מקווה שהיא תעדכן פה
גם אם זה ספאם תעזבו את האגו בצד
לאן היא יצאה?
מה אשמתה מה את רוצה תגידי
יכול להיות שעדיין יש בה דיבוק
שואל השאלה:
אין יל מושג לאן היא יצרה היא פשוט רצה לכיוון הדלת ואםילו לא סגרה אותה ואני סגרתי אחריה ונעלתי


ואם אניהייתי רואה את זה באץטח שלא הייתי מאמינה אבל תקשיבו אני עדיין בהלם ואני עדיין בוכה ואני לא מבינה לאן היא הלכה ואני פה עם שברים של עץ על הרצפה
אנונימית
תתקשרי להורים שלה עד שהם יענו לך!
אם זה אמיתי את לא יכולה לתת לה להסתובב בלילה ככה
תתקשרי למשטרה !!
זה מסוכן שהיא ככה מסתובבת ברחוב
מסוכן גם לה וגם לעוברי אורח
תלכי אחריה
היא אחוזת דיבוק
ואם את לא מוצאת אותה תתקשרי למשטרה
שואל השאלה:
אני לא מסוגלת עכשיו אני מפחדת אני אל יודעת מה לעשות אבל אין מצב שאני הולכת אחריה אני לא יודעת מה לעשות
אנונימית
תתקשרי למשטרה ותספרי להם מה קרה ושזה מסוכן שהיא תסתובב ככה חופשי
שואל השאלה:
אני יושבת על הרצפה ליד הדלת כשיש לידי דלת שבורה ודברים עץ על הרצפה ואני בוכה ואני מפחדת ולא עונים לי והיא פשוט נלכתה ואתם אומרים שזה דיבוק או משהו... בא לי למות פשוט אני לא יודעת מה לעשות..

אם אני יתקשר למשטרה לא יאמינו לי ויאשימו אותי על משהו
אנונימית
אמרנו לך 20 אלף פעם להתקשר למשטרה !!
מה את רוצה שנעשה מעבר לזה??
את יכולה בבקשה לצלם את זה? אני מאוד רוצה לקחת את זה ברצינות ולנסות לעזור לך.
אני פשוט לא רוצה לבזבז את השעות שינה שלי למקרה שזה ספאם.
קודם כל תרגעי.
תשתי משהו, תשבי בספה
תתקשרי לאמא שלך ותספרי לה הכל
אל תפתחי את הדלת
אם זה רציני תתקשרי למשטרה ותספרי להם
אבל הכי חשוב שתירגעי
ותביני שזה אסור לעשות את זה. את מפריעה לנשמות לנוח
אנונימית
אני מבינה שזה קשה אבל את חייבת להתקשר למשטרה זאת חברה שלך והיא צריכה אותך תתקשרי למשטרה מהר שיתפסו אות
שואל השאלה:
המשטרה תאמין לדיבוק? הם יאשימו אותי על משהו משוגע אני לא יודעת אבל המצב האחרון זה שהם מאמינים לזה שהשתלט עליה דיבוק
אנונימית
תספרי פשוט את האמת
שואל השאלה:
הטלפון שלה על כאן היא לא לקחה כלום גם לא את התיק שלב
אנונימית
שואל השאלה:
טוב אני מתקשרץ
אנונימית
תקשיבי תתקשרי למשטרה
יש בתוכה דיבוק וזה מסוכן היא לא יכולה לשלוט בעצמה
שואל השאלה:
התקשרתי למשטרה אמרו שהם שולחים ניידת שתחפש אותה.. ביקשתם שאני אצלם, אני אצלם ואשים קישור שנייה
אנונימית
מחר או מתי שהיא תשתחרר, תלכו לרב שיוציא ממנה את הדיבוק
שואל השאלה:
קחו
אנונימית
תודה.
ווטפ זה אמיתי אני מצטער שיפקפקתי בך עכשיו אני מפחד
איך היד שלה נכנסה לחור הזה!?
שואל השאלה:
הברזל של הדלת גדול בדלתות אצלינו בבית גם אני חשבתי שזה נראה קטן והסתכלתי על הדלת לא בתמונה

והמשטרה בדרך כנראה
אמרו לי ששלחו ניידת לחפש
אנונימית
פאק מה אמאלה אני בשוק
מדא לא נסעו אליכם?
שואל השאלה:
אמרו לה משהו אני כבר לא זוכרת מה מרוב לחץ ובכי ואז היא נרגעה ואמרה לי לפתוח את הדלת ופתחתי והיא פשוט רצה לדלת של הבית ויצאה בלי הטלפון והתיק
אנונימית
מוזר שמדא לא הגיעו אליכם
מה אמרת להם?
שואל השאלה:
הסברתי שהיא צורחת ומשתוללת ואז אמרו לי לשים על רמקול ואמרו משהו והיא שמעה והיא הפסיקה והם לא הגיעו כנראה כי לא צריך כי היא נרגעה אין לי מושג
אנונימית
אמאלה וואי היא פשוט מסתובבת בחוץ עכשיו? את גרה בעיר או מקום קטן?
את מי בדיוק הזמנתם בסיאנס?
שואל השאלה:
התקשרתי למשטרה אמרו ששלחו ניידת לחפש אותה
אנונימית
שואל השאלה:
ניסינו לזמן את דודה שלה ז"ל
אנונימית
נו באמת זה פשוט תלכי לחברה שלך (לדיבוק) ותשאלי "מה אתה מבקש כדי לצאת מהגוף של *השם שלה* " הוא יענה לך ואת תעשי את זה בדרך כלל הם יבקשו לסיים משימה שהייתה להם לפני שהם מתו משהוא קליל כמו כוס חלב או לדקור אצבע מקסימום תלכי עם זה לרב
שואל השאלה:
דודה שלה..

טוב.. אני ממש עייפה מכל זה אני אנסה ללכת לישון..
אנונימית
אם היא אומרת את הנשמה שלה אז היא עובדת עליך
פחח את מדברת כאלו את מוציאה אנשים מדיבוקים על בסיס יומיומי
שואל השאלה:
אני לא רוצה יותר להתעסק עם זה.. מחר אני כבר יראה אולי היא כבר בבית שלה אני לא יודעת
אנונימית
חחח הזיה קשה לי להאמין בזה.
איך את מסוגלת להירדם אחרי כל זה ???
אני הייתי צריכה טיפול פסיכיאטרי אם זה היה קורה לי
לא... אבל קראתי על זה ספר :)
תעדכני!
שואל השאלה:
אני אדכן
אנונימית
אמאלה אני בשוק תעדכני מחר!!!
תעדכני בבקשה
או שהיא עובדת עלייך או שאת עובדת עלינו ואחרי שקראתי את כל התגובות עוד האמנתי לך פחות
בכזה מצב היה לך זמן לענות לתגובות בסטיפס , נו באמת כל אחד אחר היה מוצא פיתרון טוב יותר מלשאול ילדים בני 12-18 מה לעשות במצב כזה
יכול להיות שאת עייפה או שחלמת את כל זה
לא מאמינה בסיאנסים ובכל הדברים האלה
תאמינו בה' לא תגיעו לכאלה מצבים
לילה טוב ;)
סיאנס זה בולשיט לכי לישון
תעדכני מה קרה?
אני מקווה שהכל בסדר
שואל השאלה:
אז היי
קמתי לפני שעתיים והתקשרתי להורים שלי והסברתי להם והם בדרך וקודם חברה שלי באה אליי שוב ופתחתי לה את הדלת והבאתי לה את הטלפון והתיק והיא אמרה שהיא הלכה אתמול לבית שלה ושסתם נלחצתי והראיתי לה כאן את מה שכתבתי אתמול תוך כדי שזה קרה (מי שאמר שזה לא הגיוני שכתבתי תוך כדי שהחזקתי את הדלת יש לי מול הדלת ארון ונשענתי עם הגב על הדלת ואת הרגליים שלי שמתי על הארון והשתמשתי בידיים כדי להיכנס לכאן כי התקשרתי להורים שלי ולאחותי הגדולה והם לא ענו ולא ידעתי מה לעשות אבל אתם לא חייבים להאמין אבל באמת עזרתם אני לא יודעת מה הייתי עושה) אז הראיתי לה את מה שכתבתי אתמול תוך כדי שזה קרה ואת התגובות שלכם והיא אמרה שלא צריך ללכת לרב ושהשתגעתי לגמרי. אמרתי לה שזה באמת קרה ועובדה הדלת והראיתי לה את השברים של הכוס הרצפה של החדר שלי כי הכוס נפלה אתמול ואז כל זה התחיל.. ואז היא אמרה פשוט שאם אני אדמיין עוד משהו אני אתקשר אליה והלכה עם התיק והטלפון שלה

דרך אגב לאלה שאומרים שזה היה חלום, צילמתי תמונה של הדלת שלי ושמתי קישור ושקמתי קודם זה עדיין שם

אה והתקשרו אליי מהמשטרה להגיד שמצאו אותה והיא אמרה שהיא בדרך לבית שלה ודיברו עם ההורים שלה ושאם יקרה משהו אני אתקשר..

אה וגם ההורים שלי חשבו שהאמצאתי הכל למרות שצילמתי להם והם אמרו שזה אולי היה חלום או משהו כזה


אוקיי אני אגיד את זה ברור יותר, אני לא השתמשתי בידיים כדי להחזיק את הדלת
אני שמתי את הגב על הדלת ואת הרגליים על הארון שיש מול הדלת ואז התקשרתי להורים שלי ולאחותי הגדולה והם לא ענו ורק אחרי זה נכנסתי לסטיפס
אנונימית