4 תשובות
ואו המון
אנונימית
עוקב
המון זמן וגם תיק פלילי כנראה
בצהל לא מגלים סבלנות כלפי חיילים שמעשנים סמים במיוחד בבסיס
לצערי עברתי את זה ואני בתור חייל בודד נכנסתי לחודשיים כלא