נפלתי היום חזק על עמוד כזה וזה פגע לי בגב בעמוד השדרה נראה לי
עכשיו כואב לי הגב ואני לא יודעת אם אני חרדתית או שזה באמת אבל אני מרגישה שיד ימין שלי כאילו משתתקת לא יודעת שהאצבעות נחלשות וזה מרגיש לי ממש מוזר ואני מפחדת שהידיים שלי ישתתקו בגלל זה מה לעשות ?