3 תשובות
נסטי וקוקה-קולה פירקו את השותפות, אז קוקה-קולה לוקחת את המתכון (הטעם), ונשטי לוקחת את השם
קולה קנתה אותם או משהו ושניתה ת'שם
לא שינו,
יש כמה סוגים של תה קר (: