5 תשובות
אני באמת חושבת שאת טועה לגמריי אני בת 14 ועושה ביביסיטר להמון ילדים ההורים והילדים מתים עליי ולא בגלל המחיר אני לוקחת 40 שקל לשעה וזה לא בהכרך קשור לגיל אחותי הגדולה בת 20 ולא יןדעת שום דבר בביביסיטר אני יודעת להחליף חיתולים להכין מטרנה להרדים את הילד אז רוב ההורים סומכים על ילדים בני 14 שישמרו על הילדים שלהם
אנונימית
לא כזה ארבע שנים
אני שומרת על ילדה בת 5 ואני בת 15
לא כל ההורים מביאים לילדים בני העשר שלהם בייביסיטר ואם הם כן אז זה מוזר
אני שומרת על ילדה בת 5 ואני בת 15
לא כל ההורים מביאים לילדים בני העשר שלהם בייביסיטר ואם הם כן אז זה מוזר
אני עשיתי בייביסיטר לילדה בת 6, וסמכו עליי... זה לא כזה עניין לקחת ילד מבית הספר. רוב הילדים בני 14 אחראים זה לא גיל קטן בכלל זה כיתה ח-ט. התחלתי לעשות בייביסיטר כבר בכיתה ו בערך
אני שומרת על ילדה בת שנתיים ואני בת 14 זה הבדל של 12 שנה זה יחסית הבדל זה כמו שמישהי בת 20 תשמור על ילד בן 8
יש בני 14 בוגרים ואחראים
באותו הנושא: