8 תשובות
קוראים לזה עגיל לחץ
שואל השאלה:
סבבה אבל איך שמים אתזה
סבבה אבל איך שמים אתזה
אנונימית
כאילו עגיל כמו של ספטום ?
שואל השאלה:
כזה
כזה
קישורים מצורפים:
אנונימית
בדרך כלל אנשים שעושים פירסינגים גם שמים את העגיל הזה, כי צריך לסגור אותו עם פלייר.
אז את צריכה לפתוח את העגיל ולהכניס עם הצד בלי הכדור, כשה עגיל בתוך האוזן את פשוט צריכה להכניס את החלק בלי הכדור אל תוך הכדור.
מקווה שהבנת
מקווה שהבנת
תשמעי אני אנסה להסביר למרות שזה קשה בטירוף.
את מכניסה את העגיל לחור בלי הכדור, שהכדור יהיה בצד, ואז אחרי שהכנסת את העגיל לחור, קחי את הכדור, תסתכלי בצדדים שלו, יש לו מין חור קטן קטן בשני הצדדים, את מכניסה את הכדור הקטן לסיום של העגיל, ככה שהשפיץ של העגיל והחור שבכדור נכנסים אחד לשני, ואז את לוקחת את הכדור ולוחצת עליו לצד של השפיץ, ומכניסה גם בצד השני. וזהו, אני יודע שלא הבנת כלום פשוט זה קשה בטירוף.
את מכניסה את העגיל לחור בלי הכדור, שהכדור יהיה בצד, ואז אחרי שהכנסת את העגיל לחור, קחי את הכדור, תסתכלי בצדדים שלו, יש לו מין חור קטן קטן בשני הצדדים, את מכניסה את הכדור הקטן לסיום של העגיל, ככה שהשפיץ של העגיל והחור שבכדור נכנסים אחד לשני, ואז את לוקחת את הכדור ולוחצת עליו לצד של השפיץ, ומכניסה גם בצד השני. וזהו, אני יודע שלא הבנת כלום פשוט זה קשה בטירוף.
כשעושים תפירסינג שמים לך בדרך כלל עדיף עם פלייר זה הכי קל. ועדיף ללכת אל מי שעשה לך את העגיל
באותו הנושא: