4 תשובות
אין מה לעשות פשוט תשכחי מזה ותהני
נכנסים ושמים פס על כולם
קורה לכולם ואף אחד לא שם לב אפילו
פשוט תיכנסי, בטוח שזה לא כזה נורא, מעבר לזה שלא רואים בכלל במים... אם אומרים לך משו אז תתעלמי פשוט:)
באותו הנושא: