25 תשובות
אד שירן אחד המוזיקאים הטובים בעולם בכללי לכן הוא מוביל וזה גם כי השירים שלו מקבלים פרשום בפלייליסטים שספוטיפיי יוצר
שואל השאלה:
זה ההגדרה לאוברייטד מה שקורה לשני אלה כרגע. בגלל קהל מעצבן ששומע נטו רק לג'סטין ואד הם מקבלים את המיקום הזה.
בילי הוציאה אלבום שסובב עולם שלם אבל בגלל סינגל ***** של 2 עצלנים היא לא מספר 1
זה ההגדרה לאוברייטד מה שקורה לשני אלה כרגע. בגלל קהל מעצבן ששומע נטו רק לג'סטין ואד הם מקבלים את המיקום הזה.
בילי הוציאה אלבום שסובב עולם שלם אבל בגלל סינגל ***** של 2 עצלנים היא לא מספר 1
אין לי מושג
צריך סוגי שירים אחרים לדעתי
ולפי דעתי בילי אייליש ממש אוברטייד ולפי מה שרשמת את שואלת למה אד שירן כן ובילי לא אני חושבת שיש זמרים יותר טובים משניהם
צריך סוגי שירים אחרים לדעתי
ולפי דעתי בילי אייליש ממש אוברטייד ולפי מה שרשמת את שואלת למה אד שירן כן ובילי לא אני חושבת שיש זמרים יותר טובים משניהם
שואל השאלה:
אד שירן לא משנה אם הוא טוב או לא
יחד עם גסטין
הם לא רלוונטיים!!
שניהם בעלי קול יפה אבל בפועל פה זה נגמר. התעייפנו משני אלה.
אד שירן לא משנה אם הוא טוב או לא
יחד עם גסטין
הם לא רלוונטיים!!
שניהם בעלי קול יפה אבל בפועל פה זה נגמר. התעייפנו משני אלה.
בילי אוברייטד אם כבר
אין לה שירים באמת טובים עד כדי כך
כל הקטע שלה מבוסס על זה שהיא מוזרה אז אוהבים אותה
אין לה שירים באמת טובים עד כדי כך
כל הקטע שלה מבוסס על זה שהיא מוזרה אז אוהבים אותה
שואל השאלה:
זה כמו שעכשיו אדל תבוא מן הקבר(כי היא לא הוציאה מוזיקה כבר תקופה) יחד עם ריהאנה (אותו הדבר)
יוציאו שיר ובום מספר 1
זה כמו שעכשיו אדל תבוא מן הקבר(כי היא לא הוציאה מוזיקה כבר תקופה) יחד עם ריהאנה (אותו הדבר)
יוציאו שיר ובום מספר 1
שואל השאלה:
הכי עצוב שהשיר גם פח
הוא לא מגיע לחצי מהיכולת של גסטין ושירן
הכי עצוב שהשיר גם פח
הוא לא מגיע לחצי מהיכולת של גסטין ושירן
לג'סטין, אריאנה ואד יש את אותו המנהל, שיודע מה הוא עושה.
והאמת שעדיין שומעים מג'סטין ועל ג'סטין והאלבום שלו מ2015 עדיין נמצא במצעד אייטיונס וספוטיפיי.
ושאר האלבומים שלו גם מתקרבים למיליארד סטרימינג.
סקוטר (המנהל) פשוט יודע לאן לדחוף את השירים בפלייליסטים.
והאמת שעדיין שומעים מג'סטין ועל ג'סטין והאלבום שלו מ2015 עדיין נמצא במצעד אייטיונס וספוטיפיי.
ושאר האלבומים שלו גם מתקרבים למיליארד סטרימינג.
סקוטר (המנהל) פשוט יודע לאן לדחוף את השירים בפלייליסטים.
זה נכון^
שואל השאלה:
האלבום של בילי עוקף ברמה את של גסטין ושל שירן
מבחינת וויב, קונספט, ליריקה, הפקה ועוד
האלבום של בילי עוקף ברמה את של גסטין ושל שירן
מבחינת וויב, קונספט, ליריקה, הפקה ועוד
מישהי פה אובססיבית לבילי אייליש... צאי מהסרט, היא לא מגיעה לאצבעות ברגליים של אד שירן
שואל השאלה:
אבל העניין הוא שאף אחד שומע לגסטין וביבר כרגע חוץ מהמעריצים שלהם. אין עניין.
בילי עכשיו פאקינג באה מאולי 5m לכמעט 50m. אין לה באמת קהל סטאנים מטורף כמו גסטין ושירן
אבל העניין הוא שאף אחד שומע לגסטין וביבר כרגע חוץ מהמעריצים שלהם. אין עניין.
בילי עכשיו פאקינג באה מאולי 5m לכמעט 50m. אין לה באמת קהל סטאנים מטורף כמו גסטין ושירן
יש לה קריירה קצרה לעומת שניהם, ג'סטין כבר עשור.
אני לא שומעת שירים שלה, ולא יודעת בדיוק מה קורה איתה במצעדים ומכירות, אבל purpose של ביבר עשה עבודה ממש טובה.
אלי כהן - אם אתה מדבר אליי, stan lana del rey ;*
אני לא שומעת שירים שלה, ולא יודעת בדיוק מה קורה איתה במצעדים ומכירות, אבל purpose של ביבר עשה עבודה ממש טובה.
אלי כהן - אם אתה מדבר אליי, stan lana del rey ;*
שומעים, אבל אין הייפ כמו ב2010+, ברגע שהוא יסיים להקליט את האלבום שלו, זה ידוע שהוא יהיה בכל מקום.
מסכימה לגבי אד, היו כמה שירים שהתבלבלתי מהם מרוב שהם נשמעים אותו דבר, אבל ביבר לפחות גולש לג'אנרים אחרים.
אני אולי אשמע biased כי אני ביבר סטאן, אבל הוא יודע מה הוא עושה כשהוא חוזר למוזיקה.
מסכימה לגבי אד, היו כמה שירים שהתבלבלתי מהם מרוב שהם נשמעים אותו דבר, אבל ביבר לפחות גולש לג'אנרים אחרים.
אני אולי אשמע biased כי אני ביבר סטאן, אבל הוא יודע מה הוא עושה כשהוא חוזר למוזיקה.
איך אתה מסביר את זה שביילי שלך לא הופיעה ב earth אפילו ...?
לשאלה ,אד כבר מזמן בתעשייה הזאת והערכה והערצה שהוא מקבל לא סתם .חוץ מזה שלא כל העולם מתחבר לסגנון השירה שלה והסגנון שלו יותר פתוח ויותר אוהבים .
לשאלה ,אד כבר מזמן בתעשייה הזאת והערכה והערצה שהוא מקבל לא סתם .חוץ מזה שלא כל העולם מתחבר לסגנון השירה שלה והסגנון שלו יותר פתוח ויותר אוהבים .
שואל השאלה:
האובססיה זה לא שיש מעריצים לגסטין ושירן
אלא שעכשיו מוזיקאים יקומו מן הקבר וישימו *** גדול על המעריצים שלהם, רק בשביל מספר 1.
ומעריצות של גסטין, גסטין שם עליכם כזה *** גדול
האובססיה זה לא שיש מעריצים לגסטין ושירן
אלא שעכשיו מוזיקאים יקומו מן הקבר וישימו *** גדול על המעריצים שלהם, רק בשביל מספר 1.
ומעריצות של גסטין, גסטין שם עליכם כזה *** גדול
שואל השאלה:
למי אכפת מהליל דיקי והשיר המפגר שלו
חוץ מזה דיקי פנה למי שיכל וזה תלוי בקבוצה שמסביבו.
למי אכפת מהליל דיקי והשיר המפגר שלו
חוץ מזה דיקי פנה למי שיכל וזה תלוי בקבוצה שמסביבו.
אתה חי בסרט אם אתה חושב שאני מעריצה של ג'סטין ...
תאמין לי שאם הם היו רוצים את ביילי והשירי דיכאון שלה הם מזמן היו מתחננים אליה.
אחי דיי, מאוד נחמד שאתה בא ואומר מה אמור לקרות אבל העובדות מדברות בעד עצמן והן שבילי אייליש היא לא מקום ראשון.
תחיה עם זה או תמשיך לצאת על מעריצות של ג'סטין ביבר
תחיה עם זה או תמשיך לצאת על מעריצות של ג'סטין ביבר
שואל השאלה:
כל מה שליל דיקי עשה זה לנסות ליצור שיר שיעורר את העניין של זיהום הסביבה וכמה שאנחנו רשעים שגורמים למוות של חיות
זה חרא שיר שגורם לי לקבל קרינג כל פעם
זה שאמן מסוים שמה זה נטו כי ליל דיקי הצליח ליצור איתו קשר
כל מה שליל דיקי עשה זה לנסות ליצור שיר שיעורר את העניין של זיהום הסביבה וכמה שאנחנו רשעים שגורמים למוות של חיות
זה חרא שיר שגורם לי לקבל קרינג כל פעם
זה שאמן מסוים שמה זה נטו כי ליל דיקי הצליח ליצור איתו קשר
אתה רומז שביילי עסוקה מדי כדי להשתתף בזה ?
לפחות מי שהוא יצר איתו קשר היה לו מספיק חשוב גם להעביר מסר בשירים שלו ולא להפיץ רק עצב ודיכאון לעולם בלי שום חוכמה והיגיון .
לפחות מי שהוא יצר איתו קשר היה לו מספיק חשוב גם להעביר מסר בשירים שלו ולא להפיץ רק עצב ודיכאון לעולם בלי שום חוכמה והיגיון .
מעריצי המוגובי נוקמים
אד שירן לא נמחק ולא הלך לשום מקום
הוא היה בטור בכל העולם ומילא רחבות ענקיות
הוא מוציא עכשיו עוד אלבום
הוא כאן וישאר לפחות לשנה הקרובה עם כל הכבוד לבילי היא צריכה לעשות עוד דרך ארוכה כדי להגיע לרמה שלו
אם היית מעודכנת היית יודעת שאד הוציא עוד שיר לפני שבוע מוזמנת לשמוע
ואם גם לא סתם היית אומרת שכל השירים שלו נשמעים אותו דבר והיית שומעת באמת שירים שלו חוץ מפרפקט ושיט אוף יו היית מבינה משהו
ודבר אחרון האלבום האחרון שלו יצא ב2017 לא 2015
הוא היה בטור בכל העולם ומילא רחבות ענקיות
הוא מוציא עכשיו עוד אלבום
הוא כאן וישאר לפחות לשנה הקרובה עם כל הכבוד לבילי היא צריכה לעשות עוד דרך ארוכה כדי להגיע לרמה שלו
אם היית מעודכנת היית יודעת שאד הוציא עוד שיר לפני שבוע מוזמנת לשמוע
ואם גם לא סתם היית אומרת שכל השירים שלו נשמעים אותו דבר והיית שומעת באמת שירים שלו חוץ מפרפקט ושיט אוף יו היית מבינה משהו
ודבר אחרון האלבום האחרון שלו יצא ב2017 לא 2015
מה העין שלך עליו