4 תשובות
חחח אהבתי תתשובה שלך, אני הבנתי שהוא האחד כי הוא פשוט היה שם כשהייתי צריכה אותו.
אין לי מושג איך אבל אני נשבעת שזה קרה מהרגע הראשון שראיתי אותו כשעליתי לחטיבה הוא היה איתי באותה הכיתה, (לא היינו ביסודי ביחד) , וכן יש לי קראש עליו עד עכשיו כמעט שנתיים,זה מטורף.
כשדיברתי איתו על דברים אישיים, והוא כל כך הבין אותי והכיל אותי, הבנתי שהוא הנפש התאומה שלי
הסתכלתי עליה היא הסתכלה עליי ואז נישקתי את המראה וזה פשוט היה נהדר