7 תשובות
שוחבת על הצד*.
שותה תה חם.
מתקלחת עם מיים סבירים*.
תנסי נשבעת לך שיעזור תנסי אפילו ..
אישית הייתי ממליצה לשתות תה, לקחת אקמול,
נו מה עשית בסוף ?
אוקיי דבר ראשון, אל תשימי כרית חמה בחיים. זה רק עושה יותר דם ויותר כאבי בטן, תשתי תה, תנשמי אוויר, תתקלחי ותנוחי קצת
תשתה תה, תשימי כרית חמה או בקבוק עם מים חמים על הבטן, תעשי אמבטיה חמה, תנסי לנוח.
ספורט/לשכב על המיטה איזה שעה עם מזגן עד שזה יירגע.
שואל השאלה:
התקלחתי ולקחתי כדור .. תודה :)
אנונימית