10 תשובות
גבוה לי מידי חח, אבל אני 1.55
כעיקרון בן זוגי 1.87 אז בכלל.
גובה מושלם כעיקרון
כן.
לגבר כן מאוד
לבחורה ממש לא
לא אכפת לי
שואל השאלה:
תכלס לא אכפת לי ממש מה חושבים אני מת על הגובה שלי אבל סקרן אותי לדעת מה אחרים אוהבים
אנונימי
כן זה מהמם
לגברים הכי יפה
גבוה מידי
אנונימית
ממש