10 תשובות
גבוה לי מידי חח, אבל אני 1.55
כעיקרון בן זוגי 1.87 אז בכלל.
גובה מושלם כעיקרון
כעיקרון בן זוגי 1.87 אז בכלל.
גובה מושלם כעיקרון
כן
כן.
לגבר כן מאוד
לבחורה ממש לא
לבחורה ממש לא
לא אכפת לי
שואל השאלה:
תכלס לא אכפת לי ממש מה חושבים אני מת על הגובה שלי אבל סקרן אותי לדעת מה אחרים אוהבים
תכלס לא אכפת לי ממש מה חושבים אני מת על הגובה שלי אבל סקרן אותי לדעת מה אחרים אוהבים
אנונימי
כן זה מהמם
לגברים הכי יפה
גבוה מידי
אנונימית
ממש
באותו הנושא: