2 תשובות
למדתי פעם, וזה פשוט להקשיב בשיעורים וככה להבין את החומר ואת הרעיון שלו ואז במבחנים פשוט ישבתי חרשתי למדתי בעל פה שיננתי עד שהצלחתי לזכור ולהבין את הכל
אין מה לעשות זה לא משהו שזוכרים אם לא יושבים ולומדים את זה כמו שצריך
אין מה לעשות זה לא משהו שזוכרים אם לא יושבים ולומדים את זה כמו שצריך
ללמוד את זה בחלקים, כל פעם להתמקד במערכת או חלק אחר בגוף וללמוד, לא הכל בבת אחת, בסוף זה נשאר
באותו הנושא: