2 תשובות
אוקיי מוות זה חלק מהחיים אנשים נולדים אנשים מתים
בדרך כלל הם מתים בזמן שהם צריכים כלומר מזקנה ולא מתאונה
גם אם חס וחלילה מישהו ממשפחתך נפטר את צריכה לקבל את זה שהגיע הזמן שלו ולא יכול היה לחיות לנצח..אף אחד לא חי לנצח לצערנו
אבל תדעי שהם אהבו אותך וזה בסדר וזה שלב בחיים שצריך לעבור
מוות זה הדבר שהכי קשה לי להתמודד איתו, אסור, אסור, אסור!!!!!! לקחת אותי להלוויות, מי שיעשה דבר כזה- עלול להרוס לי את החיים, לכן גם אני לא רוצה שימות לי מישהו