5 תשובות
אל תדאגי צהל זאת מערכת ממש חרא
שואל השאלה:
אבל אני רוצה לחוות את זה
אני רוצה להתמרמר על זה כמו מלא ישראליים טיפוסיים אוף
אבל אני רוצה לחוות את זה
אני רוצה להתמרמר על זה כמו מלא ישראליים טיפוסיים אוף
אנונימית
נע זה מה שאת אומרת עכשיו אבל ברגע שתחווי את זה תגידי כו**מק על החיים שלי באלי להשתחרר וכו
שואל השאלה:
הייתי בבית ספר צבאי ואומנם זה לא כמו הצבא אבל זה כן נתן לי איזה שהיא הסתכלות על המערכת הצהלית
אני מרגישה שלכולם יש עתיד (בגלל שהמסלול אצלנו נחשב לטוב) ואנע תקועה מאחור
הייתי בבית ספר צבאי ואומנם זה לא כמו הצבא אבל זה כן נתן לי איזה שהיא הסתכלות על המערכת הצהלית
אני מרגישה שלכולם יש עתיד (בגלל שהמסלול אצלנו נחשב לטוב) ואנע תקועה מאחור
אנונימית
היי, גם אני הייתי במצב שלך, קיבלתי פטור וממש התבאסתי, ניסיתי להתנדב המון זמן וזה לא התאפשר בסוף. אני מבינה את תחושת העצב והבאסה והפספוס כי באמת מרגישים קצת בחוץ כשכולם מדברים על הצבא, אבל מצאתי שירות לאומי שאתחיל בספטמבר והוא יהיה לי כיף ומשמעותי גם כן, ותמיד (באמת) יהיו עוד אנשים סביבך שלא יתגייסו/יצאו באמצע. נכון ששירות לאומי זה לא אותו דבר כמו צבא, אבל בכל דבר שתבחרי לעשות את תפספסי משהו אחר (אם למשל בחרת במגמת אמנות פספסת מגמת תיאטרון, אם למדת בפנימייה פספסת חוויה של תיכון רגיל ובית וכו' וכו'). זה לא אומר שלא תרוויחי דברים אחרים מדהימים.
באותו הנושא: