15 תשובות
כן
חלקית כזה
לא , אבל אני זו לא דוגמה לצערי :(
אני מאמין במשפט ''את הכי יפה באמצע הביס בהמבורגר''
יש צד יפה לכל בן אדם בין אם זה רוצח סדרתי או ילדה בת 7
כן
כן
אני כן
גם אצל האנשים שלא נחשבים כאלה יפים ראיתי צד יפה, בין אם זה בזמן צחוק או הבעת פנים מסוימת
גם אצל האנשים שלא נחשבים כאלה יפים ראיתי צד יפה, בין אם זה בזמן צחוק או הבעת פנים מסוימת
אנונימית
לא
לא
ברור כי זה נכון!!!
אנונימית
לא
אממ לא
מאוד ( אבל לא בקטעים ..)
לא. יש בנות מכוערות ת*ת
באותו הנושא: