התחברות
הרשמה
לעשות שתי צמות רגילות בגיל 14-15 זה ילדותי?
7 ביוני 2019, 13:40
צמות
תסרוקות
שיער
שיער חלק
תסרוקת
4 תשובות
לא, זה חמוד ונוח.
Enigma
לדעתי לא
~
~הבת של השכן~
לא
Space girl
לדעתי רגילות זה קצת כן , אם זה שתי צמות סיניות לא זה ממש יפה..
Somebody:)
באותו הנושא:
ללבוש ורוד זה ילדותי? בגיל 16
2 צמות - ילדותי?
צמה זה מראה ילדותי? אני בת 17 ועושה צמה לפעמים, זה ילדותי בגיל כזה לדעתכם?
זה ילדותי לראות ארתור בגיל 20?
אני בת 18, פדיחות להסתובב עם 2 צמות? זה ילדותי? את האמת.
האם זה ילדותי ללבוש אוברול כזה בגיל 20?
מה ילדות רגילות עושות בגיל 15-16?
ללבוש חולצות של להקות רוק בגיל 21 זה ילדותי?
זה פאדיחה ללכת עם שתי צמות לבית ספר בגיל 12?
בנות שיודעות לקלוע צמות (לא הרגילות, נגיד סיניות, שורש וכאלה)
לבוא תמיד עם צמה לתיכון זה ילדותי?