11 תשובות
אתמול, שברון לב
היום לא מזמן...געגועים:(
לפני שעתיים

יותר מידי רגשות צפו.
אתמול נראלי
ראיתי איזה סרטון על הלהטב
אנונימית
אתמול בגלל שחבר שלי נפרד ממני
אתמול או שלשום
סתם רצון להיעלם כזה
just another day at the office
לפני שבועיים כשראיתי התכתבות של חבר שלי וחבר שלו ואז רבתי איתו ובכיתי
אנונימית
עכשיו.
יצאתי שוב מהארון לאבא שלי והייתה שיחה די לא נעימה
אנונימית
נראה לי משהו כמו לפני ארבעה חודשים, נתנו לי זריקת הרדמה מקומית וזה היה בין הדברים הכואבים ביותר שחוויתי בחיים שלי.
שבוע שעבר
מישהו זלזל בי
אנונימית
אתמול אחרי בית ספר אחים שלי רבו איתי