6 תשובות
אני לא חושבת שזה מסמל משהו
אני נולדתי בהילולה של הבבא סאלי ובאזכרה של סבתא רבא שלי..
ברור שזה מסמל משהו. את יודעת איזה זכות זו?
אנונימית
מאיפה אני יודעת?
זה יכול להיות כל דבר.
אולי איזו תכונה שיש בך..
אנונימית
שואל השאלה:
הבנתי אבל מה זה אומר על האישיות שלי
^ לא חייב להיכנס על קטנות אחותי
זה פשוט זכות גדולה
אנונימית
שואל השאלה:
איזו