35 תשובות
לדעתי זה רעיון טוב ובאמת חשוב לעזור לאמא שלך
תדברי איתה את חייבת בישבילך!
אני חושבת שזה צבוע.
את לא אוהבת אותו. אבל את רוצה לעבור לגור איתו כדי שהוא ישלם ויעזור לכם. לא צבוע לדעתך?
את לא אוהבת אותו. אבל את רוצה לעבור לגור איתו כדי שהוא ישלם ויעזור לכם. לא צבוע לדעתך?
אנונימית
תנסי, זה רעיון טוב וזאת יכולה להיות הדרך היחידה להוציא את אמא שלך מהמינוס הזה.
אני ממליצה לך לעשות את זה.
ואם תעשי את זה, את באמת מדהימה.
ואם תעשי את זה, את באמת מדהימה.
שואל השאלה:
אנונימית^ א תודה על התשובה הכנה, חשבתי על זה גם.
אבל אני ככ מתוסכלת, אני כבר לא יודעת איך לעזור לה והיא עובדת כמו חמור. המינוס רק גדל ואני יודעת שהיא רוצה כבר מלא זמן לעבור לגור איתו (בלי קשר לכסף, כי היא אוהבת אותו) ואני ואחיות שלי הסיבה היחידה שזה לא קורה, כי אנחנו לא נותנות לזה לקרות אבל אני די מוכנה לסבול אותו יום יום בשביל לעזור לאמא שלי מבחינה כספית. אני פשוט צריכה עצה אם כדאי לי או לא
אנונימית^ א תודה על התשובה הכנה, חשבתי על זה גם.
אבל אני ככ מתוסכלת, אני כבר לא יודעת איך לעזור לה והיא עובדת כמו חמור. המינוס רק גדל ואני יודעת שהיא רוצה כבר מלא זמן לעבור לגור איתו (בלי קשר לכסף, כי היא אוהבת אותו) ואני ואחיות שלי הסיבה היחידה שזה לא קורה, כי אנחנו לא נותנות לזה לקרות אבל אני די מוכנה לסבול אותו יום יום בשביל לעזור לאמא שלי מבחינה כספית. אני פשוט צריכה עצה אם כדאי לי או לא
אנונימית
תציעי לה את זה, תדברי עם אחיות שלך על המצב הכלכלי והכל ובגדול תבואי ותגידי להם שצריך להגיד לאמא שלכן שלא אכפת לכן שהוא יגור אתכן, ושהוא יכול לעזור למצב הכלכלי שלכם.
יש לי רעיון שלא ממש קשור לשאלה...אבל אולי תעברו לשכירות לבית ממש קטן שמשלמים קצת בחודש ותשכירו את הבית שלכם ביותר כסף ואז כאילו יהיה לכם עוד כסף מהצד...
ואולי כן תציעי שחבר שלה יעבור לגור איתכם ויעזור לכם
ואולי כן תציעי שחבר שלה יעבור לגור איתכם ויעזור לכם
אנונימית
את מדהימה ולפי דעתי זה באמת רעיון ממש טוב! וגם הם 4 שנים ביחד הגיע הזמן לא?
וואו את מדהימה! לפי דעתי כן תדברי איתה על זה❤
לדעתי, זה ממש יפה מצידך לוותר ולדאוג לאמא שלך, וזה ממש לא צבוע:)
שווה נסיון, בהצלחה:)
שווה נסיון, בהצלחה:)
רחלי
אנונימית
תראי, הדבר הכי חשוב עכשיו זה שיהיה לכם כסף לקורת גג ולאוכל.
המינוס גדל ואת יודעת מה יקרה בסוף... עדיף לעצור את זה כמה שיותר מהר.
עדיף שהוא יעבור לגור איתכם.
אולי את לא סובלת אותו, אבל, עדיף להיות עם בן אדם שאת לא סובלת מאשר לסבול ממחסור כלכלי חמור.
המינוס גדל ואת יודעת מה יקרה בסוף... עדיף לעצור את זה כמה שיותר מהר.
עדיף שהוא יעבור לגור איתכם.
אולי את לא סובלת אותו, אבל, עדיף להיות עם בן אדם שאת לא סובלת מאשר לסבול ממחסור כלכלי חמור.
לגמרי שיעבור לגור. בסופו של דבר אם ככה הכל הולך אתם תגורו ברחוב, שזה משהו שאף משפחה לא רוצה... אז כדי לכן למרות האי נוחות כי בסופו של דבר בזכותו הכל יפתר ותעברו למקום טוב יותר:)
בסופו של דבר זה שיקול של אמא שלך, ואם היא לא הציעה לו לגור איתכם עד עכשיו זה כי אתן חשובות לה מאוד
אז כן, תגידי לה שאת מוכנה שהוא יעבור לגור איתכן
אז כן, תגידי לה שאת מוכנה שהוא יעבור לגור איתכן
אנונימית
כן, הם הרי ביחד מלא זמן
אז מה אם זה צבוע? תפעלי לפי האינטרסים שלך. את רוצה לעזור למשפחה שלך אז אני חושבת שכדאי, אבל רק אם את בטוחה שהוא באמת יעזור
את פשוט ילדה מושלמת.
את דואגת לעצמך, לאחיות שלך ובו זמנית במיוחד לאמא שלך, שגם תסתדר כלכלית בעזרת השם וגם תגור עם האהבה שלה.
כל הכבוד לך.
מקווה שתסתדרו בעזרת השם!❤
תעדכני אותנו מה קורה!!
את דואגת לעצמך, לאחיות שלך ובו זמנית במיוחד לאמא שלך, שגם תסתדר כלכלית בעזרת השם וגם תגור עם האהבה שלה.
כל הכבוד לך.
מקווה שתסתדרו בעזרת השם!❤
תעדכני אותנו מה קורה!!
את מקסימה שאת רוצה לטובת אימא שלך<3 זה לא מובן מאליו שתדעי!
אני חי 7 שנים עם סבא וסבתא שלי בגלל שלאימא שלי יש בן זוג שאני לא מסתדר איתו, אז אני לגמרי מבין
אני חי 7 שנים עם סבא וסבתא שלי בגלל שלאימא שלי יש בן זוג שאני לא מסתדר איתו, אז אני לגמרי מבין
שואל השאלה:
וואי אמאלה זה הגיע לראשונה בחמות ואתם מרגשים אותי תודה 3>
וואי אמאלה זה הגיע לראשונה בחמות ואתם מרגשים אותי תודה 3>
אנונימית
קודם כל, אני חייב להגיד שאני מצדיע לך !
אתה מדהימה, ואני חושב שאין הרבה ילדים וילדות כמוך אז את יכולה להיות שמחה שאת מיוחדת כלכך.
ואני חושב שזה יהיה צעד מבורך ואפילו יוכל לתרום למערכת היחסים שלך איתו, להכיר אותו קצת יותר טוב ויותר להתחבר אליו ...
אתה מדהימה, ואני חושב שאין הרבה ילדים וילדות כמוך אז את יכולה להיות שמחה שאת מיוחדת כלכך.
ואני חושב שזה יהיה צעד מבורך ואפילו יוכל לתרום למערכת היחסים שלך איתו, להכיר אותו קצת יותר טוב ויותר להתחבר אליו ...
את מרגשת אותנו!
את באמת כל כך מתחשבת ומעריכה את אמא שלך ומבינה את המצב הכלכלי, כל הכבוד לך.
בהצלחה, אני מאחלת לך בריאות, אושר ועושר בעזרת השם שתצליחו לצאת מהמצב הזה❤
את באמת כל כך מתחשבת ומעריכה את אמא שלך ומבינה את המצב הכלכלי, כל הכבוד לך.
בהצלחה, אני מאחלת לך בריאות, אושר ועושר בעזרת השם שתצליחו לצאת מהמצב הזה❤
יהיה לך קשה אבל תתרגלי
תעשי את זה למאן הבית שלך והמשפחה שלך
תעשי את זה למאן הבית שלך והמשפחה שלך
כן, אני בעד דווקא. וכשיהיה לך יותר כסף ואפשרות תעברי לגור לבד
וואו, כל הכבוד שאת דואגת לאמא שלך ככה, זה באמת לא מובן מאליו.
קודם כל, אני חושבת שכדאי לך לדבר עם אמא שלך שתציע לו לגור איתכם, גם אם את לא סובלת אותו לפחות עד דואגת לזה שאמא שלך לא תעבוד כמו חמור. אני חושבת שאם הוא יגור איתכם אתם אולי תתחילו להסתדר ואולי את קצת פחות תשנאי אותו, וזה יעזור למצב הכלכלי שלכם הרבה. אני חושבת שזה יעשה לאמא שלך ולך הרבה טוב.
קודם כל, אני חושבת שכדאי לך לדבר עם אמא שלך שתציע לו לגור איתכם, גם אם את לא סובלת אותו לפחות עד דואגת לזה שאמא שלך לא תעבוד כמו חמור. אני חושבת שאם הוא יגור איתכם אתם אולי תתחילו להסתדר ואולי את קצת פחות תשנאי אותו, וזה יעזור למצב הכלכלי שלכם הרבה. אני חושבת שזה יעשה לאמא שלך ולך הרבה טוב.
אנונימית
הרעיון שלך ממש יפה, ואם את חושבת שזה לא יפגע *בך* אז תציעי... אמא שלי הייתה במצב קרוב ואני הסתדרתי עם הבן זוג שלה טוב אז הצעתי לה את זה ואז כשהוא עבר אלינו היחס שלו אליי ממש השתנה וזה הגיע לרמה שעזבתי את הבית של אמא... אז תשקלי את הכל טוב טוב ובכל מקרה את מוזמנת לכתוב לי ולהתייעץ אם תרצי❤
אם אמא שלה אוהבת אותו זה לא ניצול...
כל הכבוד לך! רעיון טוב! יפה שאת דואגת ככה לאמא שלך באמת קשה לה כנראה וגם לך בטח אבל כל הכבוד
המון פרמטרים חסרים כאן, קודם כל יפה שהבחור מסכים לבוא *אליכן* הביתה... אמא שלי ברחה לחור רק בשביל חבר שלה...
בת כמה את? בת כמה הבן זוג? בנות כמה האחיות שלך? בת כמה אמא שלך? מה היחס של הבן זוג כלפייך? מדוע את שונאת אותו? איזה אופי בעייתי את מזהה אצלו עד כה? האם הוא אלים? האם הדיבור שלו עקשן? הוא מקבל 25 אלף שקל ויש לו קצת הוצאות, האם זה בגלל שהוא משתמש במה שהוא צריך ולא יותר או האם הוא מתקמצן על עצמו? האם הוא מגביל את עצמו? האם הוא מתכנן להביא ילדים עם אמא שלך? איך תגיבי לזה? אם הוא מתכנן לחתונה איך תגיבי לזה? במה הוא עובד? מתי הוא מגיע הביתה?
בת כמה את? בת כמה הבן זוג? בנות כמה האחיות שלך? בת כמה אמא שלך? מה היחס של הבן זוג כלפייך? מדוע את שונאת אותו? איזה אופי בעייתי את מזהה אצלו עד כה? האם הוא אלים? האם הדיבור שלו עקשן? הוא מקבל 25 אלף שקל ויש לו קצת הוצאות, האם זה בגלל שהוא משתמש במה שהוא צריך ולא יותר או האם הוא מתקמצן על עצמו? האם הוא מגביל את עצמו? האם הוא מתכנן להביא ילדים עם אמא שלך? איך תגיבי לזה? אם הוא מתכנן לחתונה איך תגיבי לזה? במה הוא עובד? מתי הוא מגיע הביתה?
לדעתי זה רעיון ממש טוב
משתתפת בצערך
משתתפת בצערך
אשמח שתדברי איתי בפרטי, יש פה מתייפיפים שמוחקים לי את התשובות ובתור בנאדם שחווה את מה שאת עכשיו מרגישה אני לא יודע אם אצליח לעזור אבל אני יודע שאתן לך את כל המידע שאת צריכה בנושא.
זה לא צביעות זה מעין אינטרס אישי.
אבל מחשבה יפה,תציעי.
אבל מחשבה יפה,תציעי.
תראי, יש כאן כמה צדדים. זה באמת ניצול כספי, אם את לא אוהבת אותו ואת אומרת את זה רק בגלל הכסף. אני לא באה חס וחלילה לשפוט, אבל לדעתי זה קצת לא יפה.
מצד שני, את יכולה ללמוד להסתדר איתו וכל עוד אמא שלך אוהבת אותו והוא אותה, אס לכי על זה ותגידי לה מה שאת חושבת. אם הוא באמת אוהב אותה הוא ישמח לעזור לכם אני בטוחה בזה, הוא יתן מעצמו בשביל שלכם יהיה טוב.
בהצלחה.
מצד שני, את יכולה ללמוד להסתדר איתו וכל עוד אמא שלך אוהבת אותו והוא אותה, אס לכי על זה ותגידי לה מה שאת חושבת. אם הוא באמת אוהב אותה הוא ישמח לעזור לכם אני בטוחה בזה, הוא יתן מעצמו בשביל שלכם יהיה טוב.
בהצלחה.
קודם כול את ילדה מדהימה דבר שני תנסי להיתחבר אליו אולי הוא לא כזה גרוע ודבר שלישי אם את באמת לא מצליחה להיתחבר אליו תדברי על זה עם אמא שלך אני בטוח שהיא תבין רק שאלה אחת למה את לא מתחברת אליו?
אני עוברת בדיוק אותו דבר ואני מבינה אותך רצח
אני אשמח שתדברי איתי בפרטי גם כי אני ממש צריכה אנשים שיזדהו איתי
וכן זה פיתרון שנראה טוב ומזדמן, כדאי לנסות
אני אשמח שתדברי איתי בפרטי גם כי אני ממש צריכה אנשים שיזדהו איתי
וכן זה פיתרון שנראה טוב ומזדמן, כדאי לנסות
באותו הנושא: