לכתוב לאקס שלי? נפרדתי ממנו לפני יומיים, זה נגמר בריב טיפשי שמאז לא דיברנו בכלל אבל עדיין החלטתי שזה לא מתאים לי.
הוא תמיד היה קרוב אלי, בכל זאת שנתיים וכמעט חצי של זוגיות...אני הייתי רוצה לסדר איתו את העיניים, להסביר לו בצורה בוגרת על הכל...להשאר ידידים ולא שונאים...אבל אני כל כך מפחדת לכתוב לו...במחשבה שהוא שונא אותי, וגם אני לא יודעת אם אני מוכנה לצעד הזה של לפגוש אותו ודלבר איתו...אבל באמת שהייתי רוצה לדבר איתו מכל הלב.