9 תשובות
כן
כן
כן.
למה שאני לא יצא עם מישהו בגלל המוצא שלו?
כן, אני חצי.
בוודאי
שואל השאלה:
alex;)
תראה בשאלה על אתיופים..
alex;)
תראה בשאלה על אתיופים..
אנונימית
מני ממטרה
אנונימית
מעלה
באותו הנושא: