6 תשובות
חח וואי זה שגיאות כתיב של כיתה ג', היה מוריד אבל כן.. גם לי יש לפעמים יש יציאות כאלו xd
לא
זה עולה לי על העצבים
אנונימית
אם הוא עושה את זה בכוונה אז לא, אבל אם זה באמת איזה קושי שיש לו אז נראה לי שכן.
אני לא חושב שהייתי מסוגל, אני עברית שפה קשה ועדיין יודע לכתוב אז אני נורא שופט אחרים
אישית, מכירה אדם גאון שהוא דיסלקט. אני לא חושבת שזה מעיד על משהו מבחינת חכמה ותבונה. לכן כן. אין לי סיבה לפסול מישהו בגלל זה.
לא נראלי