התחברות
הרשמה
יש לי בעיה בפייסבוק שלי, הוא בסגנון אמריקאי, הכל שם כתוב באנגלית וגם הכל נמצא בצד ימין במקום שמאל, איך לשנות את זה?
6 ביוני 2019, 16:22
פייסבוק
עזרה
בעיות
תשובה אחת
תנסה לשנות בהגדרות לעברית
^
^^JustSomeOnelse
באותו הנושא:
אני אוהבת אמריקאים הרבה יותר מישראלים וזה מעצבן אותי שבישראל יש יותר ישראלים מאמריקאים יש למישהו בעיה עם זה?
אפשר שמות יפים אמריקאיים לבנות, בסגנון של קלארק?
מה אתם חושבים על ישראלים עם שמות אמריקאים?(בסגנון של אמה,טום,היילי,רייצל,שון,אמילי...)
סרטים בסגנון אנחנו המילרים, אמריקן ביוטי, תקועים בחופשה ואמריקן פאי? (כל האמריקאים האלה הקומדיה, אבל גם בסגנון אמריקן ביוטי יהיה מדהים)
אני בן אדם רשע או בעייתי אם אני לא אוהב אמריקאים ומעדיף להתחבר לרוסים?
תנו בבקשה שמות של סרטים בסגנון של נוער אמריקאי בקולג', וכאלה
אפשר שמות משפחה בסגנון של מרגי רק קצת יותר אמריקאים כזה?
איזה סדרות אתם מכירים בסגנון איש משפחה, ריק ומורטי, אבא אמריקאי וההמבורגר של בוב?
מישהו יודע?? נכון במבחן של מדא זה מבחן אמריקאי אבל השאלות במבחן הם בסגנון כמו שיש באתר של מדא או יותר קשות??
איזה סדרות אמריקאיות יש בסגנון ריק ומורטי, איש משפחה ואבא אמריקאי? עם הומור בוטה
שמות אמריקאיים וישראליים? בסגנון: מייקל-מיכאל, ג'ונתן-יונתן וכאלה