5 תשובות
האופציה השנייה
האופציה השנייה
לדעתי עם המשפחה זה חוויה ;)
האפשרות השנייה. חחח איזה קטע עשיתי גם כריתים משפחתי בחופש ובתחילת הבית ספר עם אמא לבד לונדון
האופציה השנייה
באותו הנושא: