5 תשובות
יכול להיות שאת אוהבת אותו?
ובגלל זה את חושבת עליו
שואל השאלה:
בטח שאני אוהבת אותו. אבל הוא נעלם והוא סיים את זה. אפילו לא סגרנו את הסיפור כמו שצריך. הוא פשוט נעלם לאט לאט.
וכבר חודש לא דיברנו ואני לא מצליחה להתגבר עליו. אפילו לא היינו ביחד רק התנשקנו והיינו בקטע (אבל ממש בקטע).
אנונימית
חחח חודש
זה קצת חכי זה יעבור
תנסי לדבר איתו בחזרה...
אם את אוהבת אותו אל תנסי לעצור או להסס בעדך (בהצלחה)
אם הוא לא יזרום איתך... אז זה כבר בעיה שלו
אולי את מרגישה כמו שאמרת שלא סגרתם את זה וקשה לך להתקדם ככה.. תתקשרי אליו תגידו לו שאת רוצה שתדברו על הכל כי את צריכה את זה בשביל עצמך וזהו ושאחכ תעזבי אותו. תדברו לגידי לו כל מה שעל ליבך ואז תמשיכי הלאה, מאמינה שיהיה לך יותר קל.
באותו הנושא: