5 תשובות
אני קניתי את שלי ברנואר.
גם אחותי שטיפונת מלאה וגם חברה טובה שלי שהיא יותר מלאה קנו במחוברות ברעננה, מחירים בין 500-1000 ושמלות ממש טובות לבנות יותר מלאות((:
-V-
תראי באינטרנט יש מלא...
שואל השאלה:
זה לא פלאס סייז אבל בסדר...
אנונימית
לא סגורה עליה אבל אולי אני אקנה אותה..