5 תשובות
לנתק איתו קשר ולהעיף אותו כמה שיותר רחוק.
אנשים צבועים שישארו מחוץ לחיים שלך.
תגידי לו את זה. כי עובדה שזה מפריע לך ואם לא תדברי איתו על זה זה רק ילך ויחמיר. קרה לי בדיוק עם ידיד שלי והפסקנו לדבר (גם בגלל זה).
אנונימית
יש לו כנראה 2 דמויות..
דמות אחת, שהוא נחמד אליך הכל טוב ויפה...מקבל את הצומי שלו.
דמות שניה, ליד החברים הוא רוצה להרגיש "גבר"..שולט ולכן הוא מתנהג ככה.
וזה מאוד מבלבל כי את כבר לא יודעת מה הוא..
כי הוא יכול להיות נחמד ולפעמים לא.

ובתכלס, זה לא כיף
אולי תדברי איתו על זה?
תגידי לו שזה לא נעים לך היחס הזה שהוא מתנהג אלייך ליד החברים שלו ותגידי את מה שאת מרגישה
תסבירי לו שזה לא נעים לך שהיא מדבר ככה עלייך ליד חברים שלו
באותו הנושא: