התחברות
הרשמה
רק לי קורה שאני נכנס לsession לבד בGTA online?
השרתים של רוקסטאר יותר גרועים מהשרתים של יוביסופט
5 ביוני 2019, 21:19
GTA
תשובה אחת
מזמן הפסקתי המולטי שלהם על הפנים
J
Josef Z פרשתי
באותו הנושא:
מה היה קורה אם רון נשר היה נכנס לסטיפס?
אם חרק נכנס לתוך האוזן מה קורה לבן אדם
היי קניתי בGta v בית ואז קניתי עוד אחד וכל פעם שאני נכנס למשחק, זה משגר אותי לבית הישן, איך משנים?
מה באמת קורה עם נכנסים לחור שחור?
זה פדיחות לשחק בGTA 5 שאני בת 18?
גם לכם קורה שאתם נכנסים לחרדה
גם לכם קורה המצב שאתם נכנסים לשאלה ואז
גם לכם קורה שאתם נכנסים ללולאה אין סופית של מחשבות?
קורה לכם שאתם נכנסים לכיתה (פירוט למטה)
קורה לכם שאתם נזכרים במשהו שקרה בעבר ואתם נכנסים לעצב עמוק?
מה קורה אם נכנסים לבריכה שיש מחזור?