6 תשובות
למה?
שיופי הוא בעיניי המתבונן
שואל השאלה:
אני בן 13 ואני 1.83
אני בן 13 ואני 1.83
אנונימי
מה הבעיה ?
זה גובה ממש יפה
זה גובה ממש יפה
וואו גבוהה
אנונימית
אחי גבוה זה אחלה בעתיד זה יעזור לך עם בנות כשתגדל תבין