6 תשובות
לא, לא מדבר על דברים כאלו.
רק אומרים ששכבנו וזהו.. אני אישית סיפרתי רק לחבר הכי טוב
אנונימי
שואל השאלה:
fight, דיברתי על הפרטים פרטים. ולא סתם להגיד ששכבתם
fight, דיברתי על הפרטים פרטים. ולא סתם להגיד ששכבתם
אנונימית
לא ממש, לא מרגיש את הצורך לספר
לא הבנתי, אם הם מספרים זה לא מכבד?
גם אני מספרת לחברה ששכבתי עם חבר שלי, אז מה?
גם אני מספרת לחברה ששכבתי עם חבר שלי, אז מה?
לא.
לא מחפש לעשות בגיל כזה.
לא מחפש לעשות בגיל כזה.
באותו הנושא: