4 תשובות
לא
לא
אין לי מה לעשות במצעד שהפך מביש וחבר ערכים וכבוד
אין לי מה לעשות במצעד שהפך מביש וחבר ערכים וכבוד
לצערי לא
למרות שמאוד מאוד *מאוד* הייתי רוצה ואני מאוד תומך. אני פשוט בחיים לא הייתי בירושלים ואין לי עם מי ללכת ):
למרות שמאוד מאוד *מאוד* הייתי רוצה ואני מאוד תומך. אני פשוט בחיים לא הייתי בירושלים ואין לי עם מי ללכת ):
אנונימי
לא, לא מרשים לי...
באותו הנושא: