11 תשובות
מזוויע, וגשר דחוףף
התמונה לא טובה ביכלל, היא מפחידה! תביאי תמונה אחרת, ועם צבע נורמאלי בשפתיים ובעיניים
שואל השאלה:
ככה היא מצטלמת
אנונימית
האודם הזה ממש לא מתאים לה!
לא איפור מוגזם צריך גשר וזווית צילום נורמלית
היא חייבת גשר דחוףף
אנונימי
מצטערת אבל האודם מגעיל למה היא שמה תוחם איתו זה מכוער! וטיפלה לצחצח שיניים ואולי גשר ויצא לה עיניים מפחידות בקיצר יצאתי מגעילה חח סורי (:
אני חושבת שהאודם בראץ הזה לא מחמיא לה כ'כ.
ושאסור לצלם תמונה מלמטה (:, זה עושה סנטר כפול ופנים ענקיות ללא כל פרפורציה.
גם התיאורה לא משהו, העיניים יצאו אדומות.
להבא תצטלמי במקום מואר (:, הפלאש הרס לך את התמונה והכהה לך את הפנים בחלק מהמקומות.

לגבי התגובות למעלה, מה זה השטויות האלו "מזוויע, גשר דחוף"
תגידו לה דברים שהיא כן יכולה לתקן, תעבירו ביקורת סבבה.
אבל אתם סתם קוטלים.
אם תגידו מזוויע זה יהפוך אותה ליותר יפה?
אם תגידו שיש לה רווח בשיניים לדוגמא אז הרווח ייסתם?
תגידו דברים שהיא באמת יכולה להיעזר בהם.
לילה טוב (:
שואל השאלה:
נאמ תצטלמי? זאת לא אני חח פשוט רציתי לדעת אם יש פה אנשים שחושבים שפרחות מסוג שלה יפות \:
אנונימי
חח הא, חשבתי שזאת את.
בכל מקרה אני חושבת שהיא יכולה להיות בסדר
אם היא תצטלם שונה ונכון, ותתאפר באופן שמחמיא לה.

(אני אישית נגד פרחות חח) (;
שואל השאלה:
זה מצוין!d:
אנונימי