14 תשובות
זה מהמם
אני 1.74
אני 1.74
זה מאוד מאוד גבוה
אוהו זה יחסית גבוה
זה גובה מדהים!
אני לא אוהב
לע לא מכוער
לא מכוער אבל יותר יפה לדעתי פחות
לא זה גובה נמוך איך ידעת
שואל השאלה:
אבל לא שאלתי אם אני נמוכה או גבוה שאלתי אם זה מכוער
אבל לא שאלתי אם אני נמוכה או גבוה שאלתי אם זה מכוער
אנונימית
לא
אני מטר 64 בת 13 את צוחקת עליי
שואל השאלה:
^^ ו..?
^^ ו..?
אנונימית
טיפה מפחיד לגילך אבל כמו שאמרו פה אם לא תמשיכי לגבוהה ותשארי בגובה הזה זה יהיה יפה
אנונימית
אין כזה דבר גובה מכוער... זה רק.. גובה.
באותו הנושא: