55 תשובות
האמת היא שמעלה לי. כל עוד הקללות לא מופנות אליי.

אין לי מושג למה. אני פשוט אוהבת קללות.
מוריד. לגמרי.
בעיקרון כן, מאוד. אבל שוב זה תלוי כי יש קללות של סרקאזם.
מוריד
מוריד
תלוי עד כמה, אם האדם עצבני לא כזה מפתיע שהוא יקלל, ברור שאעדיף שלא אבל מובן לי ולא יוריד לי, תלוי גם עד כמה
שואל השאלה:
לא אתכם/ן, מקלל/ת בכללי
אנונימית
עדיין
אם זה על דברים ספציפים לא
אם זה סתם ככה בלי סיבה אז כן.
אם אותי אז הייתי נפרדת ממזמן.
אם אחרים שהוא עצבני? מעלה
אנונימית
זה לא משנה לי
גם אני מקללת רוב הזמן סו באמת שזה לא משנה לי
ממש מוריד , איכס שכונה לכל דבר.
אנונימי
תלוי בכמות השימוש
אם זה פעם ב, כדי לחדד משהו, לא מוריד ולא מעלה, העיקר אם זה לקוח עם חוש הומור
אבל אם השימוש יותר מידי ואין משפט בלי קללה, אז זה מוריד
מוריד.
pv
לא משנה ממש
מוריד
תלוי בסטיאוציה, אם הוא מקלל כל דבר שזז בלי טקט-זה מוריד לדעתי..
מוריד לחלוטין.
מוריד
זה ממש תלוי. תני לי לפרט: אם הוא עושה את זה כדי לצאת מגניב מולי או מול חברים שלו, זה מוריד ממש. כשהוא מתעצבן על משהו ומקלל בקטנה זה סבבה +. זה מאוד תלוי בסוג הבן אדם.
מוריד
מוריד
לי מוריד
מוריד
אני לא רוצה אוכלת מוות בתור בת זוג, תודה רבה
מוריד לגמרי
מוריד
מוריד לחלוטין
לא אכפת לי ממש, גם אני מקללת לפעמים(טוב, יותר מלפעמים) ורוב בני האדם מקללים.

עריכה:
טוב, חשבתי על זה והאמת שתלוי איזו קללה. אם זה דברים בסגנון של "פאק" וכאלה אז זה בסדר, אבל אם דברים כמו "בן זונה" אז זה די מוריד
ברור שמוריד, ילדים טובים זה ה-
מוריד
מוריד
מוריד מאוד
"מראה תרמה שלה"

אני מכירה דוקטור לביולוגיה שמרצה באוניברסיטה והיא מקללת בלי סוף
זה לא מעיד על כלום, זה מראה סך הכל שבנאדם מתעצבן מהר, וזה אנושי
מוריד
תלוי בתדירות
לא מעלה ולא מוריד
מוריד.
מעלה כל עוד זה לא מופנה אליי
אם היא מקלל מידי פעם סבבה אבל אם תמיד זה ממש מוריד.....
תלוי בסיטואציה... x3
אנונימית
מעלה
כל עוד לא מקלל אותי
זה תלוי. כולם זורקים קללה שהם מקבלים מכה נגיד. כל עוד זה לא כל הזמן ולא בצורה קבועה וכל משפט יש קללה אין לי בעיה .
תלוי כמה
תלוי
הוא מקלל לטובתי כאילן הוא מגן עלי אז מעלה
מקלל אותי מוריד מאוד
מוריד בירידה טלולה
חח לאדעת
מוריד .
כבר קרה שהתעניינתי באנשים חדשים שפגשתי , עד שהם פתחו את הפה והשפה פשוט כלכך מגעילה , שזה פשוט הוריד לי באותה השנייה , כל שניה קללה וממש לא נעים
פעם זה העלה לי ממש והיום תלוי כי יש אנשים עצבניים וזה מגניב
מוריד אבל פעם ב זה מצחיק
מוריד מה יעלה בזה שהוא / היא מקלל/ת