5 תשובות
אני יודע שאפשר בהגדרות לבטל את האפשרות שתמונות שנשלחות בקבוצות ישמרו
יש אפשרות.
אני יודעת שיש באייפון..
את יכולה לבטל את זה שתמונות יירדו אוטומטית או לגלריה
בהגדרות של ווטסאפ
באותו הנושא: